sâmbătă, 26 decembrie 2009

19 comentarii:

  1. Magnifique paysage et reportage.
    Très bonne année 2010

    RăspundețiȘtergere
  2. ..lovely pictures of nature! incredibly beautiful landscapes - a fantastically wonderful - - 1, 2, 4, 7, 12, 13, 14 !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase toate, imi plac in special cele cu salcia si apa.

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe toate , cred ca ai ceva foto de ales pentru portofoliu.
    felicitari si spor la fotografiat, se vede ca ai talent

    RăspundețiȘtergere
  5. MINUNAT! nu stiu cum de nu ti-am gasit blogul pana acuma. multe felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Suuuuper seria...n-as putea spune care imagine-mi place mai mult (1,3.9...).Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Senza parole ... davvero fantastiche.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fara cuvinte!
    Sincere felicitari pentru cadre!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  9. superb.
    spre rusinea mea n-am tras nici un cadru cu iarna asta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi place toata seria, dar cel mai mult imi place a doua poza. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. I repeat myself, but this is another great series!

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe toate. esti talentat si prolific :)

    RăspundețiȘtergere
  13. LA MULTI ANI Lucian!
    Mult bine sa ai in noul an, cu bucurii si impliniri si multa pasiune in tot ce faci!
    Sa ne revedem cu bine...la anul:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase pozele, dar primele doua sunt foarte reusite.

    RăspundețiȘtergere