luni, 11 ianuarie 2010

Lacul Cuejdel

12 comentarii:

  1. Beauté du paysage, splendeur de la nature .Bonne fin de journée

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri, Lucian! Si ale tale imi plac mult! Sa ai un an nou binecuvantat si multa lumina buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe...unele ireale parca. Sa ne incanti privirea si anul acesta cu cat mai multe fotografii minunate :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fascinante! La al patrulea cadru m-am reintors de multe ori:) Felicitari, fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa ii transmit Geaninei salutarile tale.
    Te exprimi bine prin imagine si vad ca iti place sa calatoresti.
    Ai surprins peisaje unice.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai multe fotografii frumoase. Ca si sfat personal, sper sa nu te superi, dar poate ar trebui sa incerci sa incarci imaginile la un format mai mare. Este pacat sa le afisezi in acest format redus...
    Toate cele bune,
    Catalin Nae

    RăspundețiȘtergere
  7. Extrem de frumos!
    Imi place sa calatoresc prin imaginile tale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelent. Negativul (??) m-a naucit. Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. le stiu... le-am mai vazut pe blogu vechi... super seria

    RăspundețiȘtergere
  10. lacul e frumos in toate momentele zilei si in toate anotimpurile. frumos surprinse toate cadrele.

    RăspundețiȘtergere
  11. am si eu un aparat Zenit-e ...cu care fac poze si acum ...

    si foarte misto pozele imi place cum le-ai incadrat

    RăspundețiȘtergere
  12. Si iata un best of de la Cuiejdel :)
    Ma bucur mult ca ti-a placut acolo!

    RăspundețiȘtergere