luni, 1 februarie 2010


16 comentarii:

  1. Imi plac culorile, felul cum le editezi, felul cum te ajuta acel filtru de polarizare... De fiecare data imi e greu sa aleg una preferata... toate sunt bune.
    Felicitari pt TOATE postarile! Lumina buna si inspiratie maxima.

    PS: cand prind la bani imi "trag" si eu un filtru de polarizare.... foarte util.

    RăspundețiȘtergere
  2. Your photography is lovely. I feel like I have just visited your beautiful country.

    Thank you for stopping by my blog. I am so happy you enjoyed my photography. Sorry, I do not read Italian.

    Cheers!
    Julie
    Julie Magers Soulen Photography
    Blog of Note

    RăspundețiȘtergere
  3. ce cromatica...fotografiile tale sunt atat de vii...le editezi cumva?

    RăspundețiȘtergere
  4. ..fascinating pictures!!! Your approach shots captivate a miracle.. :D
    You're perfect in highlighting the beauty of in photography :)
    ..previous post with photos is also incredibly beautiful! ..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. O lume in tonuri de albastru..minunata cromatica si editarea pe masura...la un moment dat am avut senzatia ca se rostogoleau norii spre mine! Superb lucrat!

    RăspundețiȘtergere
  6. excelenta serie ... imi place in mod deosebit compoitia si cromatica la prima (cum iti ies norii aia asa frumos? ...) ... felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba cromatica. O atmosfera de vis!

    RăspundețiȘtergere
  8. :))la seria aceasta nu mai trebuie sa numar..toate-s pe podium..jos palaria, lucian!! minunat..

    RăspundețiȘtergere
  9. Muy buenas fotos de un hermoso lugar.
    Saludos, Joe

    RăspundețiȘtergere
  10. de todas, me quedo... con la de la barca semihundida.

    saludos

    RăspundețiȘtergere