duminică, 7 februarie 2010

11 comentarii:

  1. superb ... eu cred ca ai vorbit cu luna sa stea la pozat ... un plus pentru 5 si 6, felicitari Lucian

    RăspundețiȘtergere
  2. excelenta compozitie in prima,lucian..frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. deosebite, ca de obicei! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. .. WoW! ..unusual and wonderful photographs!
    ..I'm delighted - stunning beauty of landscapes and wonderful colors..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima fotografie e de-a dreptul magica, a 5-a imi place iarasi mult, minunata serie, ca si altele de fapt :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumoase sunt! Mi-am clatit privirea... si am respirat prin intermediul lor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Very beautiful photos! I love the moon shot and the two with the horse. Lovely!

    Cheers!
    Julie
    Julie Magers Soulen Photography
    Blog of Note

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa serie... cel mai mult imi place a 6-a :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place seria, iarna asta încă nu am reuşit să ies la fotografii, dar mai am timp!

    RăspundețiȘtergere