luni, 29 martie 2010


13 comentarii:

  1. frumos, bravo ... un plus pentru 1 si 5 ... lumină bună în continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe, in sfarsit viata iar, in fotografiile tale...faina serie..

    RăspundețiȘtergere
  3. .. fascinating, lovely pictures!
    ..perfect shot photos.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place că ai reuşit să prinzi "Rupicapra Rupicapra", e destul de greu să ajungi aproape de ele, era să surprind şi eu o turmă acum câţiva ani în Bucegi, pe Valea Cerbului, dar un grup de turişti care a plecat cu 5 minute inaintea mea le-a speriat şi a trebuit să mă mulţumesc doar cu cele făcute din mers cu teleobiectivul. Cei din faţa mea au reuşit să se apropie la vreo 15 metri de ele.
    Data viitoare o să anticipez mai bine şi le voi surprinde.
    Felicitări pentru reuşită!

    RăspundețiȘtergere
  5. 4 si 7 sunt excpetionale, si foarte greu de prins in cadru, Felicitari, 10+

    RăspundețiȘtergere
  6. in momentul asta pe tot blogul se vad vreo 5 poze, rusine google !

    RăspundețiȘtergere
  7. j'aime beaucoup la seconde photoje la trouve magnifique.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac mult liniile din prima imagine!
    A treia ma face sa regret ca nu sunt acolo...
    Faine!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. a wonderful nature and great animal portraits, I'm thrilled!

    best regards,

    Isabella

    RăspundețiȘtergere
  10. awesome photographs ! congrats dude !

    RăspundețiȘtergere