miercuri, 3 martie 2010

Vatra Dornei--Un tinut de vis

13 comentarii:

  1. Beautiful pictures, beautiful views.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imagini superbe, naturaliste.
    Nicu J.

    RăspundețiȘtergere
  3. da,neaparat trebuie sa ajung acolo.. faina serie, lucian!

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful landscapes. Congratulations!

    Víctor

    RăspundețiȘtergere
  5. Acolo este raiul pe pământ!
    Trebuie să ajung într-o zi şi eu pe meleagurile de vis!
    Foarte fain realizată seria!

    RăspundețiȘtergere
  6. veveritele, catelul, campul cu flori... sublim.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate cadre, peisaje super dar si maiestria fotografului isi spun cuvantul!!! Culori superbe! Felicitari !!!
    Lumina buna in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa zona, n-am ce zice! Fotografiile tale surprind foarte bune frumusetea locului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Absolut speciale! Poiana cu margarete mi s-a lipit de suflet :)

    RăspundețiȘtergere
  10. excelent, imi place cele cu ceata ... trebuie neaparat sa ajung si eu pe aici

    RăspundețiȘtergere
  11. Exista pentru fiecare Wonderland...

    RăspundețiȘtergere