vineri, 2 aprilie 2010

15 comentarii:

  1. extraordinara seria asta, imi place!!!Ceata e de efect maxim!!

    RăspundețiȘtergere
  2. superba seria...bravo. a 2-a imi place cel mai mult...culoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. ..Your photos are amazing - Wonderful!
    Each is unique - unique shots - simply phenomenal..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. A doua si ultima sunt preferatele mele din aceasta serie! F faine!
    P.S. Lucian, vezi ca ti s-a aruncat leapsa. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Un răsărit de soare te-ndeamnă ca sa cugeti
    La strălucirea caldă,tăcută-a florilor.
    Un simbol al iubirii ce dăinuie prin veacuri,
    Un simbol al tăcerii ce-i preschimbat in dor.
    Îţi dă puterea vie de-a preschimba şi munţii,
    Îţi dă speranţa vieţii sălăşluită-n duh;
    E apa curgătoare din albii nesfârşite
    Ce se revarsă-n trup mereu,neîntrerupt."

    RăspundețiȘtergere
  6. Belle fin de semaine avec ces photos magnifiques.

    RăspundețiȘtergere
  7. Unglaublich ausdrucksstarke Bilder, umwerfend schöne Atmosphäre durch Nebel und Licht. Frohe Ostern für Dich.

    liebe Grüße
    Isabella

    RăspundețiȘtergere
  8. Faină seria, îmi place mult fotografia 2, are "culoare" şi mister.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow, absolut superbe, Lucian. Toate sunt deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  10. Deosebita seria de fotografii. A doua imi place in mod deosebit. Felicitari!

    Sarbatori cu bine si liniste in sufelt alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lucian: ¡Muy bellos paisajes con niebla!.Me gustan.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere