marți, 6 aprilie 2010

12 comentarii:

  1. cum spunea cineva acum cateva zile..estetica uratului..faina serie..

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele doua imi plac cel mai mult. Culorile sunt atragatoare si imi place miscarea aceea delicata a apei.

    RăspundețiȘtergere
  3. îmi place lumina din prima şi albastrul din a patra ... bravo

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe!!!! Din seria aceasta nu ma pot decide care este preferata. As spune a doua, dar imi place mult si a treia. As spune ultima, dar imi place mult si cea cu "mini-cascada"... Super faine!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa seria. Imi plac toate, nu ma pot decide la una anume. Felicitari!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Faină seria, dintre toate le remarc pe prima şi a patra, şi este interesantă a doua, bănuiesc că sunt vestitele canalizări din oraşe care "NU POLUEAZĂ" râurile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am şi eu în minte de ceva timp să fac nişte cadre cu lucruri ce ne par urâte la prima vedere. Din păcate nu am nici timp şi nici starea să alerg după materiale.
    Mie îmi plac toate pentru că fiecare au o poveste ce nu se intersectează cu cea a imaginii vecine.

    RăspundețiȘtergere
  8. ..simply extraordinary pictures!
    .. - amazing shots.. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Me encantan los colores de tus fotos.
    Muy acertado en elegir el agua como tema principal ya que sabes explotar las posibilidades que te ofrece.

    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere