luni, 3 mai 2010

Piatra Neamt

7 comentarii:

  1. seria asta-mi place, exceptand cea cu banca..ai niste incadrari de zile mari, place si cromatica, subiectele..felicitarile mele! si-mi cer scuze daca o sunat tendentios ultimul meu comentariu.spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult a treia imagine! Si a doua! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi este dor de Piatra Neamţ. Nu am mai fost demult pe acolo.
    Frumoase fotografiile tale, mie îmi plac toate...

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ar fi bine sa precizezi si locatia: Complex Curtea Domneasca - Piatra Neamt, 30 aprilie 2010, Expozitia cu vanzare, editia a VIII-a, Flora si Gradina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intamplarea faca ca sunt chiar din Piatra Neamt si cunosc orasul. Pozele sunt chiar frumoase. Daca mai ajungeti va recomand sa faceti poze si la cafeneaua de la Teatrul Tineretului, caci e foarte frumoasa.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere