duminică, 25 iulie 2010

Platoul Ceahlau si Vf.Toaca

11 comentarii:

  1. Tare frumoase fotografiile! Apreciez foarte mult tot ce faci, compozitii excelente, cromatica fara cuvinte, lumina foarte faina...

    RăspundețiȘtergere
  2. faina tare seria asta cu paduri, munti si ceata, minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine pozele...am fost si eu joi la Cabana Dochia si la Vf. Toaca :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! sunt deosebit de frumoase

    RăspundețiȘtergere
  5. Faină seria, îmi place tare mult Ceahlăul. Nu am mai fost demult pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Una muy buena serie de fotografías.
    Excelentes paisajes , llenos de color y fantasía.

    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase locuri ai colindat, imi faci pofta

    RăspundețiȘtergere
  8. me gustan mucho los bosques con niebla, aunque todas son magnificas.

    saludos

    RăspundețiȘtergere
  9. 3,4,5,6,8,9,10..si-apoi m-am dat batuta.. o serie de zile mari..felicitari, lucian!

    RăspundețiȘtergere