sâmbătă, 18 septembrie 2010

Ceva de toamna?

10 comentarii:

  1. deja e "aşa de toamnă"? îmi place foarte mult prima,... unde e făcută?

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place fotografia 4 şi 6.
    Şi 7 are ceva, o poveste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucian, imi place seria. Prima fotografie de peisaj iubesc.
    Salutări.

    RăspundețiȘtergere
  4. eh,asa da..excelenta serie, lucian.

    RăspundețiȘtergere
  5. Toamna si culorile ei... Superb!
    Peisajul din prima fotografie frumos tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. innebunitor cuiejdelul asta. cred ca din judetul asta e locul meu favorit. desi neamtul nu duce lipsa de locuri frumoase.iar prima photografie e de poveste. de alminteri la ce fotografii ai cu acest lac - Cuiejdel, ar trebui sa faci o expozitie ceva.
    o zi si o saptamana buna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Culorile sunt excelente, favorita mea e prima fotografie.

    RăspundețiȘtergere