vineri, 28 ianuarie 2011

Dor de toamna tarzie?

Adăugaţi o imagine

7 comentarii:

  1. ANOTIMPURILE SUFLETULUI

    "Ai intrat in toamna sufletului meu
    Rascolind ruginiul trist
    al frunzelor uscate...
    de viata... de dor...
    lacrima gandului tau,
    picatura de dragoste
    mi-a inmugurit
    primavara unui zambet

    de-acum,
    valul din sufletul tau
    imi uda tarmul cu drag
    de-acum..
    toamna din sufletul meu
    isi va plange frunzele
    a bucurie
    ca o simfonie a sufletelor noastre
    rascolind arpegii fierbinti!!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Toată seria este faină, dar îmi place la nebunie a doua fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine peisajele!
    Mie mi-e tare dor de primavara!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. extraordinar!
    ce senzaţie, parcă e o luptă, o zvârcolire a culorilor cu albul cotropitor! Mi se par de-a dreptul dramatice... excepţional!

    RăspundețiȘtergere
  5. o nebunie aceasta intrepatrundere de anotimpuri. unul din momentele mele favorite.
    frumos surprins.

    RăspundețiȘtergere