luni, 26 martie 2012

4 comentarii:

  1. Încă o serie extrem de reuşită. De la cascadele la care încă visez, la culorile tomnatice pe care le ador, la focul de tabară şi la ceaun (chiar... ce pregăteaţi voi acolo?), până la crenguţa - copăcel, care m-a amuzat teribil şi la minunaţii nori de deasupra lacului. Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci frumos Carmen,am fost singur acolo si merg doar singur cu zilele in salbaticie.Intr-o singura zi nu prinzi imagini bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta asa e. E nevoie de rabdare si de multe cautari ca sa gasesti cadrul ideal. In plus, singuratatea aduce cu ea creativitate. Simti mai bine natura cand evadezi singur. Am simtit asta si eu, iar unele cadre faine (care mie cel putin imi plac) le-am realizat exact in astfel de momente.
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Carmen,esti draguta.Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere